مربی آسانسورویژه خواهران و برادران در کرج

مربی آسانسور ویژه خواهران و برادران در کرج

یکی از دغدغه های کسانی که نیاز به آموزش در حوزه آسانسور دارند، انتخاب یک مربی با مهارت می باشد. آموزشگاه فنی و حرفه ای توسعه آسانسور البرز با داشتن مربی های متخصص آموزش در همه دوره های آسانسور ، دوره برگزار می نماید.

مهندس علیرضا خلج زاده مدیریت آموزشگاه خود نیز بصورت مستمر، مربی دوره های مختلف آسانسور می باشد.

مربی آسانسور در کرج

مربی آسانسور چه فعالیتی انجام می دهد؟

مربی آسانسور بر طبق استانداردهای تعریف شده از طرف سازمان فنی و حرفه ای مباحث لازم را در دوره ها به کارآموزان و هنرجویان ارایه می نماید.

مربی آموزش آسانسور با تمامی مسایل آسانسور آشنایی دارد. در دوره های مختلف سر فصل های مناسبی را آموزش می دهد. این مباحث در کنار هم می تواند از یک کارآموز یک تکنسین کار بلد بسازد. که وی را وارد بازار کار نماید. این کارآموز بعنوان یک استاد کار فعالیت می نماید.

مربی آسانسور در محیط آموزشگاهی با داشتن مباحث و سر فصل مربوطه و قطعات ، هنرجو ها را با مسایل آشنا می نماید. در طی دوره های آموزشی سعی بر این می باشد، که کارآموز با تمامی قطعات بصورت عملی آشنایی پیدا نماید.

مربی تمام تلاش خود را می نماید تا کاراموزها بصورت انفرادی مباحث را بصورت عملی کار کنند. تسلط به محتوای آموزشی داشته باشند.

مربی آموزش آسانسور در کرج

آموزشگاه فنی و حرفه ای توسعه آسانسور البرز، دوره های تخصصی آموزش آسانسور را با ارائه مدرک معتبر زیر نظر سازمان فنی حرفه ای برگزار می نماید. با بهترین مربی آسانسور در کرج

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *