آموزشگاه تعمیرات آسانسور

آموزش تعمیرات آسانسور ویژه خواهران و برادران در کرج

آموزش تعمیرات آسانسور ویژه خواهران و برادران در کرج

آموزش تعمیرات آسانسور در کرج توسط آموزشگاه توسعه آسانسور البرز برگزار می گردد. تعمیرات آسانسور از نصب آسانسور مهمتر می باشد. ساختمان هایی که آسانسور دارند در صورت خرابی به ناچار باید آن را تعمیر نمایند. طبقات بالا در صورت خرابی آسانسور بسیار دچار مشکل رفت و آمدی خواهند شد.
برای تعمیرات آسانسور باید دوره های آموزشی تعمیرات آسانسور را سپری کرده باشید. در آموزشگاه توسعه آسانسور البرز ، دوره های ملزوم جهت نصب آسانسور تا تعمیرات آسانسور برگزار می شود.

 

 

آموزشگاه توسعه آسانسور البرز ، دوره های تخصصی آموزش تعمیرات آسانسور ویژه خواهران و برادران در کرج را ، با ارائه مدرک معتبر زیر نظر سازمان فنی حرفه ای برگزاری می نماید.

 

آموزشگاه تعمیرات آسانسور

ثبت نام در دوره آموزش تعمیرات آسانسور 

با ثبت نام در دوره آموزش تعمیرات آسانسور ، زیر نظر مربی های آموزشی، در این آموزشگاه به یک تعمیرکار حرفه ای آسانسور تبدیل شوید.
آسانسور شامل قطعات بیشماری می باشد. پیدا کردن اینکه خرابی کدام قسمت باعث از کار افتادن آسانسور شده است نیاز به مهارت دارد.
کسب مهارت تعمیرات آسانسور در آموزشگاه توسعه آسانسور البرز برای کارآموزان مهیا می باشد. مربی آموزشی به صورت عملی در کلاس، تمامی قسمت های آسانسور را تشریح خواهد کرد . کار آموزان نیز بصورت عملی کار خواهند کرد تا به مسایل مسلط شوند.

آموزش تعمیرات آسانسور در کرج

آسانسور قطعات بیشماری دارد که برای شناخت آنها و علل خرابی آنها باید با آنها کاملا آشنا باشید.

آسانسور شامل متعلقاتی مانند: موتور آسانسور گیربکس و موتور غیر گیربکس، پاراشوت، کفشک راهنما، وزنه های بتنی و چدنی ، درب اتوماتیک و لولایی ،  ریل آسانسور ، تراول کابل، سیم بکسل و دیگر قطعات مکانیکی می باشد.

آموزشگاه آسانسور توسعه آسانسور 

2 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *